vrijdag 4 april 2014

Zeefdrukken met transparante inkt door Edith Walraven, silkscreens transparent ink

Sinds maanden voel ik de onbeheersbare behoefte om met transparante inkt te zeefdrukken. In mijn dromen werd ik keer op keer 'wakker' geschud door kleuren en vormen die tot leven gewekt wilden worden. Aan sommige dingen moet je gewoon gehoor geven en eergisteren was het zover!

De basis is een tekening welke ik ongeveer 2 jaar geleden heb gemaakt van een van mijn favoriete modellen Marleentje. De zeefdrukken zijn op kwaliteitspapier gedrukt in klein formaat, A4.

De kleurmogelijkheden met transparante inkt overtroffen mijn stoutste verwachtingen. Alle werken zijn verschillend, er zijn er bij met 4 drukgangen en ook met 10. Benieuwd wat u ervan vindt! Hierbij laat ik er u 4 zien, op mijn website www.edithwalraven.nl vindt u er ook een aantal en ook op mijn Facebook pagina Edith Walraven Artist.

Art work by Edith Walraven, silkscreen with transparent ink

10 layers silkscreen with transparant ink, an abstract landscape inspired on the female beauty

Art work by Edith Walraven, silkscreen with transparent ink

Art work by Edith Walraven, silkscreen with transparent ink
www.edithwalraven.com
www.praktijk-voor-relatie-en-therapie.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plaats hier je reactie. Bedankt voor de interesse en feedback. Thanks for your feedback.